اگر از پادکست دارما لذت بردین و تجربه خوبی داشتید، اونو با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

دارما | فصل اول

مدیتیشن روشي آزاد و تکنیکی ساده ست براي رسيدن به آگاهی و راهي عملي و بی خطر براي تحقق آرامش در تکاپوی این روزهای زندگیه، ما با بررسی مرجع های معتبر جهانی ، تصمیم گرفتیم فصل به فصل از ابتدایی ترین روشهای مدیتیشن همراه با تصویر سازی شما رو با خودمون همراه کنیم فصل اول شما رو با ساده ترین روشهای سمبلیک و تصویر سازیهای ملموس همراه میکنیم و با گشت و گذار در دل طبیعت ، از دردها و ترسهاتون کم میکنیم و ازتون میخوایم در پوزیشنهای معمول نشسته یا خوابیده با ما همراه باشیدآهسته و آهسته در فصلهای آتی، دریچه های بیشتری ازین تکنیک اثر بخش رو به روی شما باز کنیم.

دارما | فصل دوم

اگر تا اینجا همراه ما بودید به خوبی میدونید که هدف پادکست دارما کمک و همراهی در مسیر یادگیری مدیتیشن به شماست و برای همیشه بدون اسپانسر و از روی همدلی شکل گرفته، محتوای این فصل پاسخ به سوالاتیه که از شما دریافت کردیم با استناد به منابع رسمی و علمیه و قصدمون اینه شما با آگاهی بیشتری برای تمرینات ذهنیتون در روزمرگیتون زمان بزارید. مادامیکه ما در حال مطالعه، ضبط و تهیه فصل دوم هستیم از شما خواهش میکنم برای گرفتن نتیجه ی مطلوب ، قسمتهای فصل یک رو هر روز تمرین کنید، لازم میدونم توضیح بدم که موضوعات مدیتیشن با تکرار و تمرین به لایه های زیرین ذهن و نیمه اگاه نفوذ میکنن و این تمرینات هستن که اثر بخشی مدیتیشن رو بیشتر و بیشتر میکنن. پس شما به قسمتهای جدید نیازی ندارید، فعلا خواهش میکنم به تمرین قسمتهای فصل یک ادامه بدید تا برای سطح بالاتر فصل سوم آمادگی لازم رو کسب کرده باشید.

دارما | فصل سوم

در فصل اول، ما مدیتیشن سمبلیک رو با موضوعات مختلف تمربن کردیم. نیاز داشتیم تا در فضایی ساکت و بدون مزاحمت بنشینیم یا دراز بکشیم ، و به کمک تجسم  ذهنی و با ورود به ذهن نیمه خودآگاه روی ذهن و جسممون تاثیر بگذاریم.در فصل دو به سوالاتتون که از سمت خودتون دریافت شده بود جواب دادیم و با  سازو کار ذهن و‌عملکرد مدیتیشن روی بدن و زندگیمون بیشتر اشنا شدیم . در فصل سوم میخوایم به مدیتیشن روزمره بپردازیم. شما میتونید حین انجام امور روزمره چند دقیقه وقتتون رو خالی کنید و به این مدیتیشن ها گوش بدید، می‌تویند از هدفون استفاده کنید، ولی نیاز به دراز کشیدن و حتی پیدا کردن یک محیط آروم ندارید. از شما خواهش می‌کنیم هیچ وقت در هنگام رانندگی یا انجام کارهایی که نیاز به تمرکز دارند به مدیتیشن گوش ندید. اگر قسمت خاصی مطلوب شما بودمیتونید اون قسمت رو بارها گوش بدید 

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به پادکست دارما می باشد